Wie zijn wij?
Begrip en vertrouwen; daar draait communicatie om. En om effect, zodat jij meer uit je media- en communicatiebudget haalt. MediaTest onderzoekt, meet en test communicatie en media. Onderscheidend en met een warm hart voor jouw merk. En al 16 jaar altijd doeltreffend. Door onderzoek net even anders aan te pakken. Krachtiger. Voor het beste effect. MediaTest staat voor intelligent media- en communicatieonderzoek, nieuwe technieken en creatieve oplossingen. En combineert dit met unieke benchmarks, resultaatgericht projectmanagement en de slimste én snelste analyses en rapportages. Altijd met concrete actiepunten voor optimalisatie van jouw strategie of uiting. Want dat is onderzoek voor MediaTest: een strategisch instrument dat communicatie kracht geeft.
Stephan van Furth | Managing partner
Verbindend, resultaatgericht, out-of-the-box, innovatief, klant- en oplossingsgericht.
Eline Zwinkels | Senior Consultant
Eline heeft de Research Master Communication Science gevolgd aan de Universiteit van Amsterdam, met de afstudeerrichting Persuasive Communication. Tijdens haar studie heeft zij gewerkt bij Het PR Bureau en heeft meegewerkt aan diverse onderzoeksprojecten bij de Amsterdam School of Communication Research.
Eline: “MediaTest is voor mij het perfecte bureau om mijn carrière in het marktonderzoek te starten. Het spreekt me erg aan dat MediaTest zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeken uitvoert, zodat ik mijzelf verder kan ontwikkelen in beide methoden. Ik zie MediaTest als een fijne omgeving om te groeien en verwacht hier veel te kunnen leren.”
Bart Kleijn | Client Director
Is communicatiepsycholoog en inhoudelijk en organisatorisch verantwoordelijk voor al het onderzoek binnen MediaTest.
Michiel Rotteveel | Directeur onderzoek
Ruim 20 jaar ervaring met marktonderzoek, en is de specialist op het gebied van personeelscommunicatie.
Eline de Jong | Consultant
…heeft Psychologie gestudeerd in Groningen, waarna ze naar Leiden is verhuisd voor de master Economic and Consumer Psychology. In haar studie heeft ze veel gewerkt met kwantitatief onderzoek, wat ze nu graag wil gaan combineren met kwalitatief onderzoek.
Bart Nietveld | Consultant
..heeft na afronding van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit nog geen genoeg van onderzoek doen. Van huis uit is Bart een kritische onderzoeksjournalist die over complexe thema’s duiding geeft en achtergronden schetst. Tijdens zijn studie en stages deed Bart voornamelijk ervaring op met kwalitatieve onderzoeksmethoden. Deze kwaliteiten hoopt hij nu verder te ontwikkelen voor het marktonderzoek bij MediaTest.
Michel de Graaf | Data analist
Verantwoordelijk voor online surveys, data analyses, website en IT ondersteuning.