Adverteerdersonderzoek

Ontdek de kracht van adverteerdersonderzoek

Adverteerders of content-partners zijn een belangrijke inkomstenbron voor uitgevers. Cruciaal dus om precies te weten wat jou, als uitgever, aantrekkelijk maakt voor adverteerders. Kwalitatief onderzoek van MediaTest laat de adverteerder aan het woord en brengt zo snel en eenduidig hun wensen, behoeften en budgetten in kaart. Zodat wij de antwoorden krijgen op al jouw belangrijke vragen over bijvoorbeeld verdeling van budgetten de kansen van branded content-o

adverteerdersonderzoek

Ruime ervaring

Door onze ruim 15 jaar ervaring in het marketing- en communicatievak én hoogwaardige werving van respondenten zit MediaTest bij de juiste stakeholders aan adverteerderszijde aan tafel. Als objectieve partij met kennis van zaken doen wij kwalitatief onderzoek naar het huidige adverteergedrag en wensen en behoeften voor de toekomst en testen we jouw proposities.

De voordelen op een rij

  • Objectieve resultaten, waarbij wij de organisatie van het onderzoek op ons nemen
  • Onze kennis van de uitgeefbranche geeft verdieping aan deze resultaten
  • Een koppeling aan de mogelijkheden bij jouw organisatie leidt tot concrete bruikbare aanbevelingen

MediaTest geeft uitgevers KRACHT

Zo inventariseren we snel en inzichtelijk kansen en bedreigingen voor de uitgever en vatten dit in heldere aanbevelingen, die aansluiten op jouw dagelijkse praktijk en alle (on)mogelijkheden die daarbij horen.

Methode en technieken

In een uitgebreid briefingsgesprek bepalen we samen met jou welke onderzoeksmethoden we inzetten. Bijvoorbeeld:

Wil je ook je een adverteerdersonderzoek uitvoeren?

Wil je eens bespreken wat past voor jouw merk of organisatie? Neem dan contact met mij op, ik help je graag verder! Of vul onderstaand contactformulier in.

mrotteveelv2

Michiel Rotteveel | Managing Partner / directeur onderzoek

020-410 00 00 | mrotteveel@mediatest.nl

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.