Het zijn communicatie-instrumenten met veel potentie: de digitale middelen. Krachtig, want je kunt je doelgroep met één klik bereiken. Maar daarna komt het aan op de doorklikratio en het verhogen van de conversie. En dat is niet zo eenvoudig. Want het online gedrag van je doelgroep is grillig: voor je het weet ben je ze ook weer met één klik kwijt. En daarom is onderzoek naar e-zines en e-nieuwsbrieven van groot belang!
Wat levert het op?
MediaTest geeft jouw nieuwsbrief of e-zine kracht. Dat doen we met snel en doordacht onderzoek, met de nadruk op praktische verbeterkansen van je nieuwsbrief of e-zine. De voordelen op een rij:
- Diepgaand inzicht in hoe jouw digitale middelen werkelijk worden beleefd
- Analyse en advies op strategisch én operationeel niveau
- Overzicht van de mogelijkheden om jouw nieuwsbrief of e-zine te verbeteren
Aandacht voor:
- Functionaliteit
- Navigatie
- Interactie
- Content en informatie
- Techniek
- Vormgeving
Krachtige tools
In een uitgebreid briefingsgesprek bepalen we samen met jou welke onderzoeksmethoden we inzetten. Bijvoorbeeld:
- Usability-onderzoek
- (Online) kwantitatief onderzoek
- Online kwalitatief onderzoek
- Eye-tracking
- Agile onderzoek/Scrum
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.