In deze boeiende tijd met teruglopende advertentie-inkomsten is het behoud van abonnees voor tijdschriften een belangrijke voorwaarde voor succes. Abonnees vasthouden is immers stukken voordeliger dan nieuwe abonnees werven. Met het opzeggersonderzoek van MediaTest doe je onderzoek onder opzeggers, maar ook onder instromers en trouwe abonnees. Een stevige vinger aan de pols over de gezondheid van je blad dus!
De vragenlijst
ediaTest heeft jarenlange ervaring met tientallen titels op het gebied van opzeggers onderzoek. Deze uitgeefervaring heeft geleid tot een compacte vragenlijst voor het opzeggersonderzoek. Er is de mogelijkheid om vragen toe te voegen. In deze basisvragenlijst komen leesgedrag, opzegmotieven, waardering, concurrentie en loyaliteit aan de orde.
Dankzij het opzeggersonderzoek worden de bedreigingen en kansen van jullie (digitale) uitgaven in kaart gebracht. MediaTest levert je toepasbare aanbevelingen voor abonneebehoud waar je direct mee aan de slag kan. Het resultaat is een verhoogde loyaliteit en daarmee een gezondere basisoplage en zekerdere abonnee-inkomsten.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.