Blog

Case: Leger des Heils: klanttevredenheidsonderzoek
MediaTest voerde een klanttevredenheidsonderzoek uit onder de donateurs en collectanten van het Leger des Heils...
continue reading
Waardevolle segmenten in de jongerendoelgroep
De ene ‘jongere’ is natuurlijk de andere niet. Maar op welke segment binnen de jongerendoelgroep...
continue reading
Case: de imago-campagne van Bovemij
Ondernemers in de mobiliteitsbranche zijn zich er niet altijd van bewust dat Bovemij veel meer...
continue reading
Case: ZiN
Zorginstituut Nederland beheert de website Horizonscan Geneesmiddelen, waarop men informatie over de komst van nieuwe...
continue reading
De MediaTestDag: MediaTest helpt Fier om haar naamsbekendheid te vergroten
Elk jaar organiseert MediaTest de MediaTestDag, waarop we de ‘verjaardag’ van het bedrijf vieren. Op...
continue reading
Case: Naturalis
Om de twee jaar voert MediaTest een onderzoek uit naar de bekendheid en het imago...
continue reading
Case: Ziekenhuischeck NVZ
MediaTest heeft de website Ziekenhuischeck.nl onderzocht. De website Ziekenhuischeck.nl van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen...
continue reading
Kan het gebruik van samenwerkingstools leiden tot een burn-out
Samenwerkingstools: flexibiliteit of een inbreuk op je vrije tijd? Slack, Google Drive, Microsoft Teams… Je...
continue reading
podcast monitor
Drie tips voor effectieve Branded Podcasts
Podcasts zijn steeds vaker onderdeel van de mediamix van grote organisaties. Dit was voor MediaTest...
continue reading
In-company training
In-company training ‘Beter kwalitatief onderzoek’ door MediaTest
Steeds vaker verzorgen wij trainingen op het gebied van marktonderzoek. Veelal in-company zodat we de...
continue reading