Werken bij MediaTest is werken in een professionele fijne werkomgeving, waarin je uitgedaagd wordt door een enthousiast team met gedreven en ervaren collega’s. Naast hard werken is er aandacht voor elkaar tijdens borrels en teamuitjes.
MediaTest is een gespecialiseerd bureau voor communicatie- en mediaonderzoek. Wij geloven in slim onderzoek, nieuwe technieken en creatieve oplossingen. We combineren dit met onze unieke benchmarks, passie voor media, vakkennis en de allerbeste analyses en rapportages. Onderzoek als strategisch instrument. De onderzoeken hebben betrekking op communicatie in de breedste zin. Van on- en offline communicatiemiddelen (mobiel, digitaal en print) tot gehele campagnes en communicatie-strategieën.
MediaTest is regelmatig op zoek naar versterking. Als er concrete vacatures zijn, dan staan ze hieronder.
VACATURE
Junior Research Consultant
Vind jij ook dat communicatie altijd effectiever kan?
Ben jij net als wij gek van het doen van onderzoek en daarnaast van (digitale) media en communicatie? MediaTest is op zoek naar een:
Junior Research Consultant
Dus sta je aan het begin van je carrière en wil je het onderzoeksvak graag leren? Of ben je al werkzaam in onderzoek of in communicatie/media en ben je toe aan een volgende stap, bij een gespecialiseerd onderzoeksbureau?
Dan zijn we op zoek naar jou!
MediaTest onderzoekt media en communicatie en geeft op basis daarvan strategisch en concreet advies aan haar opdrachtgevers. Dit zijn bijvoorbeeld McDonalds, KLM, Rabobank, Gemeente Amsterdam, VGZ, Naturalis, Noordhoff Uitgevers, WWF en het Rode Kruis. De onderzoeken hebben betrekking op communicatie in de breedste zin van het woord. Van on- en offline communicatiemiddelen (mobiel, digitaal, radio, TV en print) tot gehele marcom-campagnes, (re)branding en communicatiestrategieën.
Je wordt binnen MediaTest vanaf de start betrokken bij gehele onderzoekstrajecten, zowel bij kwalitatief als bij kwantitatief onderzoek. Van het schrijven van onderzoeksvoorstellen en het organiseren van veldwerk tot en met het analyseren en rapporteren van de resultaten.
MediaTest ontmoet jou graag als je:
- Beschikt over een relevante Master (WO-denkniveau)
- Analytisch sterk bent, en ook enthousiast, pro-actief, initiatiefrijk en scherp
- Beschikt over een vlotte pen in perfect Nederlands
- 32 tot 40 uur per week beschikbaar bent
Het is een pré als je daarnaast:
- Kennis van en affiniteit met onderzoek hebt
- Kennis van en affiniteit met digitale media hebt
- Houdt van nieuwe en vernieuwende (online/digitale) onderzoeksmethoden en –tools
MediaTest biedt jou:
- Een prima salaris, een laptop, reiskostenvergoeding en opleidingsmogelijkheden
- De flexibiliteit om je aanwezigheid op kantoor en thuiswerken optimaal te combineren
- Een professionele, fijne werkomgeving, waarin je uitgedaagd wordt door een enthousiast team met gedreven en ervaren collega’s
- Alle kansen die werken bij een gespecialiseerd onderzoeksbureau met zich meebrengt:
o veel vrijheid in je functie
o grote mate van zelfstandigheid
o de mogelijkheid om je eigen expertisegebied op te bouwen en uit te breiden
o veel ruimte voor persoonlijke groei
Jouw werkomgeving bij MediaTest:
In ons aangename kantoor, op loopafstand van station Amsterdam-Sloterdijk, werk je samen met jouw collega’s aan onderzoek en adviestrajecten voor onze klanten.
Meer over MediaTest:
MediaTest is een gespecialiseerd bureau voor communicatie- en mediaonderzoek. Wij geloven in slim communicatieonderzoek, nieuwe technieken en creatieve oplossingen. We combineren dit met onze unieke benchmarks, passie voor media, vakkennis en de allerbeste analyses en rapportages. Op deze wijze is onderzoek een strategisch instrument, dat communicatie beter en effectiever maakt.
Enthousiast?
Mail dan je C.V. (en eventueel een motivatie) uiterlijk 16 april 2023 naar Eline Zwinkels, Senior Director, ezwinkels@mediatest.nl. Voor aanvullende informatie kun je bellen naar 020 – 410 00 00.