Binnen beginnen, is buiten winnen! Als organisatie werk je hard aan een doordachte strategie voor je interne communicatie en zorg je dat de middelen-architectuur op orde is. Dit alles om medewerkers mee te nemen, te informeren en te engageren, zodat zij zich betrokken en gewaardeerd voelen. Alleen dan kunnen zij met hun kennis, houding en gedrag de externe belofte van jouw merk versterken. Essentieel dus om écht effectief te zijn. Onderzoek van MediaTest helpt je hierbij.
MediaTest geeft jouw interne communicatie KRACHT
Dat doen we doordacht en voordelig, met nadruk op de praktische verbeterkansen, zodat jij doelgericht de juiste keuzes kunt maken om tot een effectieve middelenmix te komen.
- Snel en overzichtelijk inzicht in de haalbaarheid van je (communicatie)doelstellingen en de effectiviteit van je strategie en middelenmix
- Snel schakelen in het gehele onderzoekstraject
- To-the-point rapportage met concrete aanbevelingen en verbeterkansen
- Profiteren van vergelijking met onze uitgebreide benchmarks, bijvoorbeeld voor personeelsbladen
Krachtige tools
In een uitgebreid briefingsgesprek bepalen we samen met jou welke onderzoeksmethoden we inzetten. Bijvoorbeeld:
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.