Terug van weggeweest
De MediaTestTaart! Elk half jaar reikt MediaTest de heerlijke MediaTestTaart aan een organisatie of persoon die er in de Nederlandse media uitspringt. Bijvoorbeeld voor een opmerkelijke prestatie, een sympathieke actie of een opvallende campagne.
De eerste MediaTestTaart van 2023 is gegaan naar Nature House / Natuurhuisje!
De onderzoekers van MediaTest waren het er unaniem over eens. Met een nieuwe branding en de krachtige copy ‘Niet vliegen, wel landen’ heeft Natuurhuisje erg veel media-aandacht gekregen. En veel lof van vakgenoten.
De MediaTestTaart (bedankt Patisserie Tout!) werd ten kantore van Natuurhuisje in ontvangst genomen door CEO Dick Vulto en impact manager Robert van Veen, die ons vol enthousiasme vertelden over de visie van Natuurhuisje en natuurlijk over de campagne zelf.
De campagne van Natuurhuisje is ontwikkeld in samenwerking met Gardeners. De slogan ‘Niet vliegen, wel landen’ hint naar vliegschaamte, maar biedt ook een oplossing aan. Door deze oplossingsgerichte, positieve insteek kreeg de campagne van alle kanten lovende reacties. Hier voegen we graag onze eigen complimenten aan toe.
Gefeliciteerd met de MediaTaart Natuurhuisje!
MediaTest brengt elk halfjaar een MediaTestTaart langs bij een organisatie of persoon die eruit springt binnen het vakgebied van media en communicatie. Wil je iemand of een organisatie aandragen? Stuur dan een mail naar Eline de Jong, edejong@mediatest.nl. Wie weet komen we dan langs met de volgende MediaTestTaart!