Meld jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2020
Ook dit jaar organiseert MediaTest de MediaTestDag. Om onze 21e verjaardag te vieren, voeren wij binnen 24 uur kosteloos een volledig onderzoek uit.
Vanwege de coronacrisis doen we het dit jaar net iets anders dan vorige jaren. Want maatschappelijk relevante projecten zijn belangrijker dan ooit!
Daarom kiezen we dit jaar niet één maar drie organisaties uit voor een gratis onderzoek!
Meld jouw onderzoekvraag aan! Uit de aanmeldingen kiezen wij drie organisaties die normaal gesproken niet het budget heeft voor een echt, gedegen onderzoek. Bij de keuze staan de volgende drie termen centraal:
- Maatschappelijk verantwoord/relevant
- Sympathiek
- Uitvoerbaar binnen 24 uur
De MediaTestDag is een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen één dag een onderzoek van begin tot eind uitvoeren. We willen op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp, met iets waar we goed in zijn. Onderzoek dus!
Laat ons weten over welke onderzoeksvraag jij vindt dat we ons dit jaar moeten buigen. Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. We voeren het onderzoek in één dag voor je uit. Van de briefing met ontbijt (voor de webcam) in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond!
Je kan tot uiterlijk woensdag 6 mei jouw onderzoeksvraag inzenden
Klik hier en stuur jouw inzending, inclusief een korte toelichting, in!