Meld jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2023
Ook dit jaar organiseert MediaTest de MediaTestDag. Om onze 22e verjaardag te vieren, voeren wij binnen 24 uur kosteloos een volledig onderzoek uit.
De MediaTestDag komt er weer aan! Elk jaar viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis en voor niks! Eerdere jaren hebben we tijdens de MediaTestDag onderzoek gedaan voor bijvoorbeeld Stichting Aap, Stichting Jarige Job, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport en Ronald McDonald Kinderfonds. Sluit jouw organisatie aan in deze mooie rij?
Meld nu jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2023!
MediaTest staat met het hele team 24 uur lang tot je beschikking om jouw onderzoeksvraag te beantwoorden. We voeren een volledig onderzoek voor je uit. Van de briefing met ontbijt (online of offline) in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond. De datum van de MediaTestdag stemmen we in overleg met de winnaar af.
We willen op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp, met iets waar we goed in zijn. Onderzoek dus!
Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar selecteren wij op basis van:
- Maatschappelijk verantwoord/relevant
- Sympathiek
- Uitvoerbaar binnen 24 uur
En met een heel team tot je beschikking kan er meer in 24 uur dan je denkt. Dus denk je dat je een relevante onderzoeksvraag hebt? Laat het ons weten!
Je kan tot uiterlijk vrijdag 16 juni jouw onderzoeksvraag inzenden.
Klik hier en stuur jouw inzending (met een korte toelichting) in.
Vragen? Bel Eline de Jong op 020 – 410 00 00 of mail naar edejong@mediatest.nl.