De tweede whitepaper Gen Z en Millennials is uit!

Jongerenonderzoek 2018

In navolging van de eerste editie heeft MediaTest in samenwerking met WayneParkerKent opnieuw een grootschalig onderzoek uitgevoerd onder Millennials en Generation Z. Ook dit keer legden we verschillende thema’s voor, waaronder studie, werk, financieel, goede doelen, vervoer en dating.

BLOG-Jongerenonderzoek2018

Wist jij dat:

  • Nederlandse jongeren plezier in het werk belangrijker vinden dan een hoog salaris;
  • Maar liefst een kwart van de werkende jongeren aangeeft een burn-out (of gerelateerde klachten) te hebben (gehad);
  • 30% van de Millennials verwacht in de huidige huizenmarkt geen huis te kunnen kopen;
  • Gen Z mannen vaker een goed doel willen steunen als ze er iets voor terug krijgen;
  • De helft van de jongeren wel eens een dating app gebruikt?

Nieuwsgierig geworden naar alle resultaten? Wellicht zijn de resultaten interessant voor jullie hele bedrijf?  Download hier het rapport.

En wist je dat jij ook jouw vragen aan deze generaties kan voorleggen? Dat kan snel en goedkoop (al vanaf een paar honderd euro) via ons Jongerenpanel met meer dan 3.000 Millennials en Gen Z!

Interessant artikel?

Heb je vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem dan contact met mij op, ik help je graag verder!

Eline Zwinkels | Senior Consultant
020-410 00 00 | ezwinkels@mediatest.nl