Meld jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2024!

Ook dit jaar organiseert MediaTest de MediaTestDag. En omdat het dit jaar is om onze 25e verjaardag te vieren, voeren we dit jaar binnen 25 uur (in plaats van 24) kosteloos een volledig onderzoek uit.

Elk jaar viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis en voor niks! Eerdere jaren hebben we tijdens de MediaTestDag onderzoek gedaan voor bijvoorbeeld Stichting Aap, Stichting Jarige Job, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport, Ronald McDonald Kinderfonds en Simavi. Sluit jouw organisatie aan in deze mooie rij?

Meld nu jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2024!

Omdat we dit jaar 25 jaar bestaan, staat MediaTest met het hele team 25 uur (in plaats van 24) lang tot je beschikking om jouw onderzoeksvraag te beantwoorden. We voeren een volledig onderzoek voor je uit. Van de briefing met ontbijt (online of offline) in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond.

De datum van de MediaTestDag stemmen we in overleg met de winnaar af.

We willen op deze manier een bijdrage leveren aan de maatschappij met iets waar we goed in zijn. Onderzoek dus!

Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar selecteren wij op basis van de volgende criteria:

  • Maatschappelijk verantwoord/relevant
  • Sympathiek
  • Uitvoerbaar binnen 25 uur

En met een heel team tot je beschikking kan er in 25 uur meer dan je denkt. Dus denk je dat je een relevante onderzoeksvraag hebt? Laat het ons weten!

Je kan jouw onderzoeksvraag tot uiterlijk vrijdag 31 mei inzenden.

Klik hier en stuur jouw inzending (met een korte toelichting) in.

Vragen? Bel Sammie Bouwmeester op 020 – 410 00 00 of mail naar sbouwmeester@mediatest.nl.