SPECIALIST IN (ONLINE) MEDIA- & COMMUNICATIEONDERZOEK
Sophie Walschot
Consultant
…heeft de master Klinische Kinder- en Jeugdpsychologie aan Tilburg University en de master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit te Amsterdam afgerond. Tijdens haar studies heeft zij kennis opgedaan over verschillende onderzoeksmethoden en over media en communicatie.
Sophie: ‘’MediaTest biedt voor mij de ideale combinatie van mijn studies. Ik kijk ernaar uit om me te verdiepen in kwalitatief onderzoek en me te verbeteren in kwantitatief onderzoek. Een gespecialiseerd en ambitieus bedrijf als MediaTest is voor mij de perfecte start van mijn carrière!’’
Bart Kleijn
Client Director
Is communicatiepsycholoog en inhoudelijk en organisatorisch verantwoordelijk voor al het onderzoek binnen MediaTest.
Floris de Vries
Consultant
…heeft na zijn afgeronde master Arbeids- en Organisatiepsychologie aan de Universiteit van Amsterdam bij verschillende organisaties als allround onderzoeker gewerkt met zowel kwalitatieve als kwantitatieve projecten onder zijn hoede.
Floris: “De keuze voor MediaTest was snel gemaakt. Een goede klik met de mensen die er werken, de mogelijkheid om je zowel te verdiepen in kwalitatief als kwantitatief onderzoek en in teamverband betrokken worden bij alle fases die verschillende projecten met zich meebrengen. Dit maakt MediaTest voor mij de ideale plek om mezelf te kunnen ontwikkelen!”
Eline Zwinkels
Consultant
Eline heeft de Research Master Communication Science gevolgd aan de Universiteit van Amsterdam, met de afstudeerrichting Persuasive Communication. Tijdens haar studie heeft zij gewerkt bij Het PR Bureau en heeft meegewerkt aan diverse onderzoeksprojecten bij de Amsterdam School of Communication Research.
Eline: “MediaTest is voor mij het perfecte bureau om mijn carrière in het marktonderzoek te starten. Het spreekt me erg aan dat MediaTest zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeken uitvoert, zodat ik mijzelf verder kan ontwikkelen in beide methoden. Ik zie MediaTest als een fijne omgeving om te groeien en verwacht hier veel te kunnen leren.”
Michiel Rotteveel
Directeur onderzoek
Ruim 20 jaar ervaring met marktonderzoek, en is de specialist op het gebied van personeelscommunicatie.
Stephan van Furth
Managing partner
Verbindend, resultaatgericht, out-of-the-box, innovatief, klant- en oplossingsgericht.
Michel de Graaf
Data analist
Verantwoordelijk voor online surveys, data analyses, website en IT ondersteuning.