Ontdek de kracht van middelenmixonderzoek
MediaTest brengt voor je in kaart welk segment van je doelgroep je via welk kanaal of middel kunt bereiken en met welke content dat het beste kunt doen. Bij MediaTest is elk middelenmixonderzoek maatwerk, nauw aansluitend bij de unieke eigenschappen, doelstellingen en doelgroepen van jouw communicatieplan. Zo kunnen we goed en scherp onderzoek doen. Zodat jij op basis van de onderzoeksresultaten onderbouwde beslissingen kunt nemen. Hoe verdeel je de budgetten effectief? Welke middelen scherp je aan? Waar ga je sterk op inzetten? Van welke middelen neem je afscheid? Om zo jouw doelgroep krachtig en effectief te bereiken, te boeien en te binden.
MediaTest geeft jouw digitale middelen KRACHT
Dat doen we doordacht en voordelig, met nadruk op de praktische verbeterkansen, zodat jij doelgericht de juiste keuzes kunt maken om tot een effectieve middelenmix te komen.
De voordelen op een rij:
- In één keer onderzoek naar alle relevante middelen (Paid, Earned, Owned)
- Onderscheid tussen subgroepen
- Aandacht voor de informatiebehoefte
- Aandacht voor de mate waarin de verschillende middelen voldoen aan die informatiebehoefte
Krachtige tools
In een uitgebreid briefingsgesprek bepalen we samen met jou welke onderzoeksmethoden we inzetten. Bijvoorbeeld: