Gebruik en effect van online magazines

Gebruik en effect van online magazines
MediaTest voerde een gecombineerd onderzoek uit naar het gebruik en effect van online magazines/e-zines. Hieruit blijkt dat e-zines veel potentie hebben om gewenste effecten te bewerk-stellingen. Kijk hier voor meer interessante Whitepapers van MediaTest
continue reading
De inzet van zakelijk whatsapp
De inzet van zakelijk WhatsApp is in opkomst. MediaTest heeft onderzoek gedaan naar de optimale inzet hiervan. De resultaten laten zien dat het zakelijk gebruik van WhatsApp nog in het beginstadium zit. Er is contact tussen organisaties en klanten, maar...
continue reading
Klantbeleving staat centraal
Het centraal stellen van de klantbeleving is een steeds belangrijker wordende trend. Ontwikkelingen rondom dit thema zijn in kaart gebracht en er is vast-gesteld hoe de trend door media-experts wordt gedefinieerd en toegepast. In het whitepaper worden negen tips gegeven...
continue reading
Expertise doelgroep communicatie
De effectiviteit van klantcommunicatie
MediaTest heeft het initiatief genomen voor een onderzoek waarin wordt ingezoomd op vrijwel alle print en digitale vormen van klantcommunicatie. Aan de orde komen; magazines (online en offline), emailnieuwsbrieven, websites, social media en mobiele applicaties. Kijk hier voor meer interessante...
continue reading
jonge vrouw uitgeput boven kopieerapparaat heeft burn out
Burn-out risico onder jongeren nader onderzocht
Net voor de zomervakantie heeft Sebastiaan Wong zijn stage bij MediaTest afgerond. Resultaat is een prachtige whitepaper over onderzoek naar burn-outs onder Millennials en Generatie Z. Kijk hier voor meer interessante Whitepapers van MediaTest
continue reading
Vaktechnisch overleg nog voor verbetering vatbaar
In opdracht van Wolters Kluwer heeft MediaTest onderzoek uitgevoerd naar de huidige status van het vaktechnisch overleg (VTO) in Nederland.Dit onderzoek is uitgevoerd door middel van een online enquête onder leden van TaxLive. Hieraan hebben 770 fiscalisten deelgenomen. Daarnaast zijn...
continue reading
Whitepaper Jongerenonderzoek 2023
MediaTest, Mediahuis en Wayne Parker Kent doen jaarlijks een jongerenonderzoek. Aan het onderzoek in 2023 deden bijna 3000 jongeren mee tussen de 15 en 35 jaar. Voor alweer de zevende keer hebben we de Nederlandse jongeren flink aan de tand...
continue reading