Segmentatie jongerenonderzoek 2022

Segmentatie jongerenonderzoek 2022
De ene ‘jongere’ is natuurlijk de andere niet. Maar op welke segment binnen de jongerendoelgroep richt jij je met je communicatie? Op de ‘traditionele’, de ‘kwetsbare’ of de ‘welvarende’? Collega Marit Sträter dook diep in de resultaten van ons jaarlijkse...
continue reading
Jongerenonderzoek 2022
Voor het vijfde jaar op rij start MediaTest in samenwerking met Wayne Parker Kent, het Jongerenonderzoek. Het ijkpunt voor elke marketeer in deze roerige tijden. In dit onderzoek gaan wij kijken naar de drijfveren, voorkeuren en het gedrag van Millennials...
continue reading
Jongerenonderzoek 2020 covid editie
In samenwerking met WayneParkerKent heeft MediaTest een speciale update gepubliceerd in het licht van de coronacrisis. Kijk hier voor meer interessante Whitepapers van MediaTest
continue reading
Jongerenonderzoek 2020
MediaTest heeft in samenwerking met WayneParkerKent opnieuw een grootschalig onderzoek uitgevoerd onder Millennials en Generation Z. Ook dit keer legden we verschillende thema’s voor. Kijk hier voor meer interessante Whitepapers van MediaTest
continue reading
Jongerenonderzoek 2019
In samenwerking met WayneParkerKent heeft MediaTest wederom een grootschalig onderzoek uitgevoerd onder Millennials en Generation Z. Ook dit keer legden we weer verschillende thema’s voor. Kijk hier voor meer interessante Whitepapers van MediaTest
continue reading
Jongerenonderzoek 2018
In navolging van de eerste editie heeft MediaTest in samenwerking met WayneParkerKent opnieuw een grootschalig onderzoek uitgevoerd onder Millennials en Generation Z. Ook dit keer legden we verschillende thema’s voor, waaronder studie, werk, financieel, goede doelen, vervoer en dating. Kijk...
continue reading
50plussers in advertenties: het luistert nauw
Een advertentie is effectiever wanneer de leeftijd van het model in de advertentie overeenkomt met de gevoelsleeftijd van de doelgroep. De gevoelsleeftijd van consumenten van 50 jaar en ouder ligt, over het algemeen, 10 jaar lager dan hun werkelijke leeftijd....
continue reading
65plussers in een veranderend medialandschap
Eind 2017 voerde MediaTest, in samenwerking met Wayne Parker Kent, een onderzoek uit onder jongeren. Het onderzoek zoomt in op verschillen tussen Millennials (geboren tussen 1985 en 1995) en Generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010). Kijk hier voor meer...
continue reading
Tips voor een effectievere TV-commercial
Eind 2017 voerde MediaTest, in samenwerking met Wayne Parker Kent, een onderzoek uit onder jongeren. Het onderzoek zoomt in op verschillen tussen Millennials (geboren tussen 1985 en 1995) en Generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010). Kijk hier voor meer...
continue reading
Jongerenonderzoek 2017
Eind 2017 voerde MediaTest, in samenwerking met Wayne Parker Kent, een onderzoek uit onder jongeren. Het onderzoek zoomt in op verschillen tussen Millennials (geboren tussen 1985 en 1995) en Generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010). Kijk hier voor meer...
continue reading